Kundeservice


Hvordan betaler jeg min regning?
Hvordan tilmeldes regningen til BS?
Hvad er saldokontrol?
Hvordan betaler jeg hele mit mobiltillæg ud på én gang?
Hvordan ændrer jeg min adresse?
Kan jeg ændre i antal mobiltillæg?
Hvad dækker min regning?
Hvordan til- og afmelder jeg saldokontrol?
Hvad er mobiltillæg?
Hvordan tilmelder jeg mig betaling via forbrugsforeningen?
Spærrer saldokontrollen for køb af datapakker?
Jeg har opsagt mit abonnement men har alligevel fået en regning?
Hvornår nulstilles saldokontrollen?
Hvorfor kan jeg ikke se mit forbrug på min regning?
Kan jeg fortsætte mit mobiltillæg, hvis jeg opsiger min talepakke?
Hvor ser jeg, hvor mange afdrag jeg har tilbage af mit mobiltillæg?
Hvordan betaler jeg min regning med e-Boks?
Hvordan kan jeg få udbetalt mit tilgodehavende?
Hvorfor modtagter jeg en regning, når jeg har overdraget mit nummer til et andet navn?
Hvornår modtager jeg min regning?
Virker saldokontrollen med Indholdstakserede SMS og særtjenester?
Hvorfor opkræver I mig for det mobile bredbånd, når jeg har sendt det retur?
Har jeg allerede en e-Boks?
Hvad er e-Boks?

e-Boks er en sikker elektronisk postboks, hvor du kan modtage regninger og dokumenter, du normalt modtager med posten.
I din personlige e-boks kan du også gemme din dåbsattest, din vielsesattest og andre vigtige personlige papirer.

E-Boks er nemt og sikkert at anvende. På e-boks.dk vælger du blot, om du vil logge på via netbank, med Den Fælles Pinkode eller med Digital Signatur/NemID. Du skal altså ikke huske endnu en adgangskode for at kunne logge på. Du kan naturligvis også vælge at oprette en pinkode specielt til e-Boks.

Din personlige postboks er tilknyttet dit cpr-nummer og følger dig derfor, uanset om du flytter eller skifter e-mailadresse. Brugen af personnumre i e-Boks er underlagt en restriktiv lovgivning og er kontrolleret og godkendt af Datatilsynet. Derudover bliver e-Boks strenge sikkerhedskrav løbende kontrolleret – du kan derfor trygt benytte e-Boks.

Hvor kan jeg følge med i mit forbrug?
Hvordan ændrer jeg min Betalingsservice?
Hvorfor har jeg fået en rykker?
Hvorfor har jeg ikke fået en regning?
Kan jeg tilmelde mig Betalingsservice på min netbank?
Virker saldokontrollen i udlandet?
Har I mobilforsikringer?
Hvad gør jeg, hvis jeg er kommet til at betale min regning flere gange?
Hvad koster det at benytte e-Boks?
Hvor skal jeg sende kvitteringen for min indbetaling hen?
Hvorfor opkræver I mig, når jeg har sendt mobilen retur?
Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?
Hvorfor har jeg ikke modtaget min regning?
Kan jeg afmelde e-Boks?
Kan jeg være sikker på, at min Call me regning kan tilmeldes e-Boks?