Kundeservice


Hvordan betaler jeg min regning?
Hvordan tilmeldes regningen til BS?
Jeg har opsagt mit abonnement men har alligevel fået en regning?
Hvad dækker min regning?
Hvad er saldokontrol?
Hvordan betaler jeg hele mit mobiltillæg ud på én gang?
Hvordan ændrer jeg min adresse?
Hvordan ændrer jeg min Betalingsservice?
Hvorfor kan jeg ikke se mit forbrug på min regning?
Hvorfor har jeg ikke fået en regning?
Hvad er mobiltillæg?
Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?
Hvordan kan jeg få udbetalt mit tilgodehavende?
Hvordan tilmelder jeg mig betaling via forbrugsforeningen?
Hvor kan jeg følge med i mit forbrug?
Hvorfor opkræver I mig for det mobile bredbånd, når jeg har sendt det retur?
Hvornår nulstilles saldokontrollen?
Kan jeg fortsætte mit mobiltillæg, hvis jeg opsiger min talepakke?
Kan jeg ændre i antal mobiltillæg?
Spærrer saldokontrollen for køb af datapakker?
Hvordan betaler jeg min regning med e-Boks?
Hvor ser jeg, hvor mange afdrag jeg har tilbage af mit mobiltillæg?
Hvordan til- og afmelder jeg saldokontrol?
Hvornår modtager jeg min regning?
Kan jeg tilmelde mig Betalingsservice på min netbank?
Hvorfor har jeg fået en rykker?
Hvorfor opkræver I mig, når jeg har sendt mobilen retur?
Hvad er e-Boks?

e-Boks er en sikker elektronisk postboks, hvor du kan modtage regninger og dokumenter, du normalt modtager med posten.
I din personlige e-boks kan du også gemme din dåbsattest, din vielsesattest og andre vigtige personlige papirer.

E-Boks er nemt og sikkert at anvende. På e-boks.dk vælger du blot, om du vil logge på via netbank, med Den Fælles Pinkode eller med Digital Signatur/NemID. Du skal altså ikke huske endnu en adgangskode for at kunne logge på. Du kan naturligvis også vælge at oprette en pinkode specielt til e-Boks.

Din personlige postboks er tilknyttet dit cpr-nummer og følger dig derfor, uanset om du flytter eller skifter e-mailadresse. Brugen af personnumre i e-Boks er underlagt en restriktiv lovgivning og er kontrolleret og godkendt af Datatilsynet. Derudover bliver e-Boks strenge sikkerhedskrav løbende kontrolleret – du kan derfor trygt benytte e-Boks.

Hvad gør jeg, hvis jeg er kommet til at betale min regning flere gange?
Hvad koster det at benytte e-Boks?
Hvorfor modtagter jeg en regning, når jeg har overdraget mit nummer til et andet navn?
Virker saldokontrollen i udlandet?
Virker saldokontrollen med Indholdstakserede SMS og særtjenester?
Har jeg allerede en e-Boks?
Hvor skal jeg sende kvitteringen for min indbetaling hen?
Hvorfor har jeg ikke modtaget min regning?
Kan jeg afmelde e-Boks?
Kan jeg være sikker på, at min Call me regning kan tilmeldes e-Boks?