Kundeservice



Hvordan betaler jeg min regning?
Hvordan tilmeldes regningen til BS?
Kan jeg ændre i antal mobiltillæg?
Hvad er saldokontrol?
Hvordan ændrer jeg min adresse?
Hvordan tilmelder jeg mig betaling via forbrugsforeningen?
Hvad er mobiltillæg?
Hvordan betaler jeg hele mit mobiltillæg ud på én gang?
Hvorfor kan jeg ikke se mit forbrug på min regning?
Spærrer saldokontrollen for køb af datapakker?
Hvordan til- og afmelder jeg saldokontrol?
Hvad dækker min regning?
Hvor kan jeg følge med i mit forbrug?
Hvordan betaler jeg min regning med e-Boks?
Hvordan ændrer jeg min Betalingsservice?
Hvorfor har jeg ikke fået en regning?
Hvor ser jeg, hvor mange afdrag jeg har tilbage af mit mobiltillæg?
Jeg har opsagt mit abonnement men har alligevel fået en regning?
Kan jeg fortsætte mit mobiltillæg, hvis jeg opsiger min talepakke?
Kan jeg tilmelde mig Betalingsservice på min netbank?
Virker saldokontrollen med Indholdstakserede SMS og særtjenester?
Har I mobilforsikringer?
Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?
Hvorfor har jeg fået en rykker?
Hvorfor opkræver I mig for det mobile bredbånd, når jeg har sendt det retur?
Hvornår modtager jeg min regning?
Har jeg allerede en e-Boks?
Hvad er e-Boks?

e-Boks er en sikker elektronisk postboks, hvor du kan modtage regninger og dokumenter, du normalt modtager med posten.
I din personlige e-boks kan du også gemme din dåbsattest, din vielsesattest og andre vigtige personlige papirer.

E-Boks er nemt og sikkert at anvende. På e-boks.dk vælger du blot, om du vil logge på via netbank, med Den Fælles Pinkode eller med Digital Signatur/NemID. Du skal altså ikke huske endnu en adgangskode for at kunne logge på. Du kan naturligvis også vælge at oprette en pinkode specielt til e-Boks.

Din personlige postboks er tilknyttet dit cpr-nummer og følger dig derfor, uanset om du flytter eller skifter e-mailadresse. Brugen af personnumre i e-Boks er underlagt en restriktiv lovgivning og er kontrolleret og godkendt af Datatilsynet. Derudover bliver e-Boks strenge sikkerhedskrav løbende kontrolleret – du kan derfor trygt benytte e-Boks.

Hvad gør jeg, hvis jeg er kommet til at betale min regning flere gange?
Hvad koster det at benytte e-Boks?
Hvordan kan jeg få udbetalt mit tilgodehavende?
Hvorfor har jeg ikke modtaget min regning?
Hvorfor modtagter jeg en regning, når jeg har overdraget mit nummer til et andet navn?
Hvorfor opkræver I mig, når jeg har sendt mobilen retur?
Hvornår nulstilles saldokontrollen?
Kan jeg afmelde e-Boks?
Kan jeg være sikker på, at min Call me regning kan tilmeldes e-Boks?
Virker saldokontrollen i udlandet?