Kundeservice


Hvordan betaler jeg min regning?
Hvordan tilmeldes regningen til BS?
Hvad er saldokontrol?
Hvordan betaler jeg hele mit mobiltillæg ud på én gang?
Hvordan ændrer jeg min adresse?
Jeg har opsagt mit abonnement men har alligevel fået en regning?
Hvordan kan jeg få udbetalt mit tilgodehavende?
Hvordan tilmelder jeg mig betaling via forbrugsforeningen?
Spærrer saldokontrollen for køb af datapakker?
Hvordan til- og afmelder jeg saldokontrol?
Hvad dækker min regning?
Hvordan ændrer jeg min Betalingsservice?
Hvornår nulstilles saldokontrollen?
Hvad er mobiltillæg?
Hvorfor har jeg ikke fået en regning?
Hvorfor kan jeg ikke se mit forbrug på min regning?
Hvornår modtager jeg min regning?
Kan jeg fortsætte mit mobiltillæg, hvis jeg opsiger min talepakke?
Kan jeg ændre i antal mobiltillæg?
Hvordan betaler jeg min regning med e-Boks?
Hvorfor modtagter jeg en regning, når jeg har overdraget mit nummer til et andet navn?
Hvorfor opkræver I mig for det mobile bredbånd, når jeg har sendt det retur?
Har I mobilforsikringer?
Hvad er e-Boks?

e-Boks er en sikker elektronisk postboks, hvor du kan modtage regninger og dokumenter, du normalt modtager med posten.
I din personlige e-boks kan du også gemme din dåbsattest, din vielsesattest og andre vigtige personlige papirer.

E-Boks er nemt og sikkert at anvende. På e-boks.dk vælger du blot, om du vil logge på via netbank, med Den Fælles Pinkode eller med Digital Signatur/NemID. Du skal altså ikke huske endnu en adgangskode for at kunne logge på. Du kan naturligvis også vælge at oprette en pinkode specielt til e-Boks.

Din personlige postboks er tilknyttet dit cpr-nummer og følger dig derfor, uanset om du flytter eller skifter e-mailadresse. Brugen af personnumre i e-Boks er underlagt en restriktiv lovgivning og er kontrolleret og godkendt af Datatilsynet. Derudover bliver e-Boks strenge sikkerhedskrav løbende kontrolleret – du kan derfor trygt benytte e-Boks.

Hvad gør jeg, hvis jeg er kommet til at betale min regning flere gange?
Hvor skal jeg sende kvitteringen for min indbetaling hen?
Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?
Virker saldokontrollen i udlandet?
Virker saldokontrollen med Indholdstakserede SMS og særtjenester?
Hvad koster det at benytte e-Boks?
Hvor kan jeg følge med i mit forbrug?
Hvor ser jeg, hvor mange afdrag jeg har tilbage af mit mobiltillæg?
Hvorfor har jeg fået en rykker?
Kan jeg tilmelde mig Betalingsservice på min netbank?
Hvorfor har jeg ikke modtaget min regning?
Hvorfor opkræver I mig, når jeg har sendt mobilen retur?
Kan jeg være sikker på, at min Call me regning kan tilmeldes e-Boks?
Har jeg allerede en e-Boks?
Kan jeg afmelde e-Boks?