Kundeservice


Har I tilbud til eksisterende kunder?
Hvordan tilmelder jeg mig Club Matas?
Hvorfor kan jeg ikke logge ind på selvbetjeningen?
Hvordan får jeg mine Club Matas point?
Hvilke rabataftaler har I?
Hvordan ændrer jeg min adresse?
Hvad er Club Call me?
Hvad er eService?

eService er en gratis service som holder øje med dit forbrug og giver dig tips om, hvordan du sammensætter dit abonnement, så det passer bedst til dine behov. Du får også forkøbsret til de nyeste og mest populære mobiler og andre gode tilbud.

Hvis du er tilmeldt eService vil du modtage e-mails fra os et par gange om måneden. Derudover kan vi kontakte dig på SMS eller ringe dig op. Du kan altid afmelde dig eService i de mails du modtager fra os.

eService er naturligvis gratis.

Du kan tilmelde dig på eService på selvbetjeningen

Hvad koster det at ændre nummer?
Hvor finder jeg min PUK-kode?
Hvor finder jeg min PIN-kode?
Har I fastnettelefoni?
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit password til selvbetjeningen?
Hvad kan jeg på selvbetjeningen?
Hvordan ændrer jeg mit password til selvbetjeningen?
Kan jeg få en administratoradgang til alle mine numre på selvbetjeningen?
Kan jeg have flere rabataftaler ad gangen?
Har I TV-løsninger?
Hvordan ændrer jeg min e-mailadresse?
Hvordan bestiller jeg et nyt købsbevis?
Hvordan fortryder jeg min opsigelse?
Kan jeg logge ind på selvbetjeningen, når jeg ikke længere er kunde?
Hvad skal jeg gøre, hvis ikke jeg får tilsendt et password til selvbetjeningen, når jeg anmoder om det?