Kundeservice


Har I tilbud til eksisterende kunder?
Hvilke rabataftaler har I?
Hvordan får jeg mine Club Matas point?
Hvordan tilmelder jeg mig Club Matas?
Hvordan ændrer jeg min adresse?
Hvad er eService?

eService er en gratis service som holder øje med dit forbrug og giver dig tips om, hvordan du sammensætter dit abonnement, så det passer bedst til dine behov. Du får også forkøbsret til de nyeste og mest populære mobiler og andre gode tilbud.

Hvis du er tilmeldt eService vil du modtage e-mails fra os et par gange om måneden. Derudover kan vi kontakte dig på SMS eller ringe dig op. Du kan altid afmelde dig eService i de mails du modtager fra os.

eService er naturligvis gratis.

Du kan tilmelde dig på eService på selvbetjeningen

Hvad koster det at ændre nummer?
Kan jeg have flere rabataftaler ad gangen?
Hvad er Club Call me?
Hvorfor kan jeg ikke logge ind på selvbetjeningen?
Hvordan fortryder jeg min opsigelse?
Har I TV-løsninger?
Hvordan ændrer jeg mit password til selvbetjeningen?
Hvor finder jeg min PUK-kode?
Hvad kan jeg på selvbetjeningen?
Hvor finder jeg min PIN-kode?
Kan jeg logge ind på selvbetjeningen, når jeg ikke længere er kunde?
Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt mit password til selvbetjeningen?
Hvordan ændrer jeg min e-mailadresse?
Har I fastnettelefoni?
Hvad skal jeg gøre, hvis ikke jeg får tilsendt et password til selvbetjeningen, når jeg anmoder om det?
Kan jeg få en administratoradgang til alle mine numre på selvbetjeningen?
Hvordan bestiller jeg et nyt købsbevis?