Om Call me

Call me er et mobilselskab med en social agenda. Call me går forrest i kampen mod den hårde tone. Vi lever af, at du taler. Men hårde ord gør ondt på den de rammer, og derfor opfordrer vi til, at vi alle skal tale ordentligt – det koster nemlig ikke noget. Men det kan gøre en verden til forskel.
Vi ønsker at bidrage aktivt til debatten og gøre vores for, at vi alle tager ansvar. Derfor har vi sat 'Tal ordentligt'-kampagnen i gang og håber på, at du også vil støtte op omkring den gode tone, det kan du gøre på http://talordentligt.dk
Historie
Siden vi solgte vores første telefon i 1997, har Call me været Danmarks mobilelskende mobilselskab nummer ét.
I dag er vi omkring 75 medarbejdere, som arbejder i døgndrift på at give vores kunder de nyeste og fedeste mobiler og abonnementer til priser, der er til at smile over. Vi ved godt, at mobilen ikke bare er en telefon. Det er en integreret og vigtig del af dit liv.

Alle kunder er VIP
Hos Call me gør vi alt for at holde på de gode, faste kunder. Og vi forkæler dig derfor med rabat på mobilt bredbånd og forkøbsret på de nyeste smartphones, samt julekalender, konkurrencer m.m. Vi står også til rådighed på facebook og hører gerne jeres idéer til forbedringer af produkter og services.

Call me er en del af TeliaSonera og har i dag over 250.000 kunder.
Tal ordentligt

Sikkerhed

Call me's internet-butik er e-mærket af e-handelsfonden. Det er din sikkerhed for, at det er trygt og at handle på callme.dk. Mærket opnås nemlig kun ved at opfylde en lang række kriterier for oplysning, sikkerhed, kryptering, forbruger-rettigheder, levering, salgsbetingelser m.m. Du kan læse mere om e-mærkningen af callme.dk her.

Skriv til Call me

Call me på kort
Rejseplan til Call me
Ruteplan til Call me