Services

Call me's forskellige services, rabatpakker og tjenester kan tilmeldes gennem Selvbetjening. Her kan du se, hvilke services og rabatpakker du allerede er tilmeldt og ændre dine tilmeldinger. Hvis du derfor har brug for SMS-pakker, saldokontrol, spærring af din mobil og meget andet, skal du bare logge på Selvbetjening.



Beholde nummer
Når du skifter til call me flytter vi dit nummer over til os helt gratis. Bestiller du via web, skal du, når du kommer til punktet "Vælg nummer", vælge "Flyt mobilnummer" og indtaste de oplysninger, du bliver bedt om. Når du har tastet dine oplysninger giver du samtidig fuldmagt til at Call me må flytte dit nummer fra din nuværende mobiludbyder. Det betyder at alt foregår automatisk og vi sørger for alt det praktiske ved nummerflytningen



Dækning

Alle kunder oprettes på Telias landsdækkende mobilnet, som har den bedste dækning i Danmark. Du kan se mere detaljeret information om dækningen i det område på dækningskortet.



Ingen binding
Der er ingen bindingsperiode. Du tilmelder dig ganske let på hjemmesiden og kan opsige igen med 30 dages varsel.



Automatisk optankning
Hos Call me vil vi gerne sikre at du som kunde aldrig går i minus eller bliver spærret. Derfor er der sat en automatisk optankning på minimum 25 kr. når din konto når 25 kr eller derunder. Du fastsætter det beløb du ønsker, der skal tankes op, hvis du bruger mere end hvad der er inkluderet i din talepakke. Tilmelding er nem og foregår via din Selvbetjening, når du er logget ind.



Afregningsperiode (Betaling via BS eller Girokort)
Den inkluderede taletid/data gælder altid i en hel måned. Afregningsperioden er fra d. 10. i måneden og frem til den 10. i næstkommende måned. Dvs. at du altid får ny taletid/data den 10. i måneden.

Afregningsperiode (Betaling via kreditkort)
Den inkluderede taletid/data gælder altid i en hel måned. Afregningsperioden er fra d. 01. i måneden og frem til den 01. i næstkommende måned. Dvs. at du altid får ny taletid/data den 01. i måneden.


Opkald til særnumre og særtjenester, som f.eks. 90-numre.
Dette er ikke inkluderet i din pakke og du betaler særskilt for opkald til særnumre og særtjenester.



Call me 2 Call me
Opkald til Call me mobilnumre koster altid 0 kr. :-) 



Fuld kontrol over forbrug
Du kan på din egen personlige side hele tiden kan holde øje med dit forbrug på både minutter, SMS'er, viderestillinger osv.



Regning
Vi sender ikke nogen regninger til dig. Du trækkes hver måned for din valgte pakke samt det løbende forbrug. På din personlige side (Min side), får du også automatisk adgang til en udspecificeret regning, som du selv kan udskrive.Du vil modtage en mail når dit abonnement er trukket så du ikke skla holde styr på regninger og andet.
(NB: betaler du med BS eller betalingskort kan du se din regning på din personlige side mens Girokort-betalere vil modtage en regning tilsendt med posten).



Mobilsvar
Mobilsvar er gratis inkluderet sammen med nummer. Og du betaler ikke ekstra for viderestilling til mobilsvar.



Vis nummer og skjul nummer
Med vis nummer kan du straks se på telefonens display, hvem der ringer til dig. Med servicen Skjul Nummer har du mulighed for at hindre visning af dit mobilnummer, når du ringer op.



Viderestilling
Du kan få dine samtaler stillet videre til et andet nummer med viderestilling.



Banke på og Parkering
Vil du gøres opmærksom på indkommende samtaler, når du taler med en, kan du bruge funktionen Banke På. Du kan også parkere en igangværende samtale for at besvare indkommende opkald eller foretage et nyt opkald. Derefter kan du vende tilbage til den parkerede samtale.



Specificeret regning
På din personlige side kan du altid se en forbrugsoversigt. Den giver dig en detaljeret oversigt over dit forbrug: Tidspunkt, varighed og pris for alle samtaler og SMS.