- Forbrugskontrol
- Udlandsspærring
- Fri sms og mms
- Spærring af betalingstjenester
- Forbrugskontrol
- Udlandsspærring
- Fri sms og mms
- Spærring af betalingstjenester
Mobilabonnement
Inklusiv ubegrænset adgang til C More resten af 2023 - vi gi'r!
{{ selected.dataDetails }} {{ selected.previousDataDetails }} {{ selected.dataDetails }}
{{ selected.talkDetails }}
{{ detail.title }}
- {{ detail.title }}
- {{ detail.description }}

Topscorer i ny netværkstest!
Se nu bare her! Call me bruger Telias netværk - og det har netop scoret højest i en omfattende test blandt alle Danmarks teleselskaber.
Det siger vores kunder
Snak med om de nyeste serier
Få adgang til C More for 0 kr./md. hele 2023! Værdi 99 kr./md. Forudsætter at du har et Call me abonnement.
Kontakt kundeservice

Mit Call me
Se dine abonnementer, dit forbrug, dine regninger m.m. på selvbetjeningen Mit Call me.

Ring til os
Ring på telefon 43 66 90 90.

Skriv til os
Vi svarer alle skriftlige henvendelser inden for 5 hverdage.
Vælg et godt børneabonnement
Når du vælger et børneabonnement, er der en række faktorer, du skal have med i dine overvejelser. Hvad har dit barn brug for i sit abonnement? Hvad har du brug for? Hvis det er dit barns første mobil, du er på jagt efter et abonnement til, kan det være nødvendigt at tænke i begrænsninger for dit barns forbrug. Her er det især for at undgå, at forbruget og dermed regningen løber løbsk, men også at dit barn ikke kommer til at købe spil og apps uden din accept.
Det skal være trygt for dit barn at bruge sin mobiltelefon og sit børneabonnement. Hos Call me kan du med dette abonnement få data og taletid nok til, at dit barn kan nyde sin mobil, og du skal hverken bekymre dig for regningen eller forbruget.
Med dette abonnement følger der desuden også fri SMS og MMS med. Med 7 GB data og 7 timers tale er der altså rigeligt til, at dit barn kan kommunikere med venner og familie, uden at forbruget stikker af. Hvis dit barn kræver et mindre dataforbrug, har I måske brug for vores 2 GB data og 2 timers tale børneabonnement.
Det skal være trygt for dit barn - og dig!
Med et børneabonnement fra Call me ved du, hvor meget dit barn kan forbruge om måneden. Desuden har vi sat en række begrænsninger i vores børneabonnement, så det kan være ekstra trygt for både dig og dit barn at have sin egen telefon.
Dette henvender sig nok mest til dig som forælder, men vores børneabonnementer kommer med gratis oprettelse og 30 dages opsigelse. For det får dit barn 7 timers tale, fri SMS/MMS og 7 GB data.
Men fordi der er tale om mobilabonnementer til børn, har vi blokeret for nogle funktioner. Det er ikke muligt for dit barn at bruge sit mobilabonnement i udlandet samt at ringe til udlandet. På den måde er du sikret imod uforudsete udgifter. Derudover har vi blokeret for muligheden for at sende indholdstakserede beskeder, adgang til betalingstjenester og opkald til 90-numre.
Det er alt sammen for at sikre dig, at du er tryg ved, at dit barn har sin egen mobiltelefon og eget mobilabonnement.
Vælg din nye mobiltelefon til dit barn
Afhængigt af dit barns alder og dit barns erfaring med mobiltelefoner er det typisk ikke nødvendigt med den mest avancerede smartphone som den første mobil. Der er typisk nogle andre krav til en god mobil til børn.
En god første mobil er robust, let at betjene, holder batteri i lang tid, og så skal den kunne findes igen, hvis den bliver væk.
Hos Call me har vi et bredt udvalg af mobiler, der er særdeles velegnede til børn - både som den første mobiltelefon eller nummer to, tre eller mere. Du kan se vores udvalg af mobiler til børn her.