Hvordan tilmelder jeg mig?


Er du ny kunde?

Du kan tilmelde dig når du bestiller et nyt abonnement og/eller abonnement med en telefon. Under bestillingen skal du på trin 5 på siden "Betaling" vælge "Eurobonus" i feltet "Vælg rabatordning". Indtast dit EuroBonus medlemsnummer og gennemfør købet, så er du tilmeldt.


Er du eksisterende kunde?

Hvis du køber en ny mobil med dit eksisterende Call me nummer skal du under bestillingen på trin 5 på siden "Betaling" vælge "Eurobonus" i feltet "Vælg rabatordning". Indtast dit EuroBonus medlemsnummer og gennemfør købet, så er du tilmeldt.

Hvis du skal tilmelde dig uden at gennemføre et køb skal du kontakte kundeservice på 43669090 og tilmelde dig aftalen

NB! Vær opmærksom på det ikke er muligt at tilmelde flere rabataftaler på samme køb. Er du f.eks. tilmeldt Forbrugsforeningens rabataftale, er det ikke muligt også at tilmelde sig SAS EuroBonus rabataftalen

Hvor mange EuroBonus Ekstrapoint kan jeg optjene?

Du modtager 1 point for hver krone din regning lyder på. Det vil sige er din regning på 200 kr. modtager du 200 point. Hver måned, så længe du er Call me kunde med et aktivt mobilabonnement. Jo flere numre, jo flere point. Udover point for din regning modtager du også 500 point i velkomstbonus når du bliver kunde.


Øvrige betingelser

Se øvrige betingelser her