Få EuroBonus Ekstrapoint for dit mobilforbrug

Med samarbejdet mellem Call me og SAS EuroBonus, kan du optjene EuroBonus Ekstrapoint for dit mobilforbrug. Det betyder at du kan tilmelde dit eget, eller hele familiens mobilnumre til EuroBonus rabataftalen, og dermed optjener du point for det samlede mobilforbrug. Og nu da vi alle alligevel har en mobil, hvorfor så ikke optjene point til forkælelse hver måned. Du får 1 point for hver krone din regning lyder på dvs. en mobilregning på 200 kr. giver 200 point


Hvordan tilmelder jeg mig?


Er du ny kunde?

Du kan tilmelde dig når du bestiller et nyt abonnement og/eller abonnement med en telefon. Under bestillingen skal du på trin 5 på siden "Betaling" vælge "Eurobonus" i feltet "Vælg rabatordning". Indtast dit EuroBonus medlemsnummer og gennemfør købet, så er du tilmeldt.


Er du eksisterende kunde?

Hvis du køber en ny mobil med dit eksisterende Call me nummer skal du under bestillingen på trin 5 på siden "Betaling" vælge "Eurobonus" i feltet "Vælg rabatordning". Indtast dit EuroBonus medlemsnummer og gennemfør købet, så er du tilmeldt.

Hvis du skal tilmelde dig aften uden at genneføre et køb skal du kontakte kundeservice på 43669090 og tilmelde dig aftalen

NB! Vær opmærksom på det ikke er muligt at tilmelde flere rabataftaler på samme køb. Er du f.eks. tilmeldt Forbrugsforeningens rabataftale, er det ikke muligt også at tilmelde sig SAS EuroBonus rabataftalen

Hvor mange EuroBonus Ekstrapoint kan jeg optjene?

Du modtager 1 point for hver krone din regning lyder på. Det vil sige er din regning på 200 kr. modtager du 200 point. Hver måned, så længe du er Call me kunde med et aktivt mobilabonnement. Jo flere numre, jo flere point. Udover point for din regning modtager du også 500 point i velkomstbonus når du bliver kunde.

Hvad optjener jeg ikke EuroBonus Ekstrapoint på?

Du optjener ikke point på fragt, oprettelse eller når du køber med dit kreditkort direkte på callme.dk. Du modtager udelukkende point på baggrund af din mobilregning.

Øvrige betingelser

Tilknytning af dit Call me mobilabonnement til dit EuroBonus medlemskab skal ske online via callme.dk eller via Call me’s kundeservice. Du kan godt bestille dit Call me abonnement først og sidenhen tilknytte dit EuroBonus medlemskab, men der gives ikke point med tilbagevirkende kraft. Du optjener EuroBonus Ekstrapoint i forbindelse med din månedlige regning, såfremt du har tilknyttet dit EuroBonus medlemskab. Du skal kun tilknytte dit EuroBonus medlemskab én gang. Herefter overføres EuroBonus Ekstrapoint automatisk til din pointkonto hver måned. Du får kun point sålænge dit mobilabonnement er aktivt.

Ved opsigelse af dit Call me-abonnement, optjener du point frem til abonnementets ophør. Bemærk at den sidste regning fra Call me kan være op til 2 måneder efter din opsigelsesdato, hvorfor de sidste point til din EuroBonus konto først kan ske når sidste regning er udregnet. Du får kun point sålænge dit mobilabonnement er aktivt.

Skulle du få et nyt EuroBonus medlemsnummer, skal du ændre dette på Call me’s selvbetjening.

Du optjener EuroBonus Ekstrapoint for din samlede regning hos Call me. Du optjener ikke point for: Oprettelse, fragt, eller køb af varer via mobilen eller kreditkort på callme.dk. Du optjener kun point sålænge du har et aktivt mobilabonnement.

Vi tager forbehold for trykfejl og ændringer.