Hvordan tilmelder jeg mig?


Er du ny kunde?

Du kan tilmelde dig når du bestiller et nyt abonnement og/eller abonnement med en telefon. Under bestillingen skal du på trin 5 på siden "Betaling" vælge "Eurobonus" i feltet "Vælg rabatordning". Indtast dit EuroBonus medlemsnummer og gennemfør købet, så er du tilmeldt.


Er du eksisterende kunde?

Hvis du køber en ny mobil med dit eksisterende Call me nummer skal du under bestillingen på trin 5 på siden "Betaling" vælge "Eurobonus" i feltet "Vælg rabatordning". Indtast dit EuroBonus medlemsnummer og gennemfør købet, så er du tilmeldt.

Hvis du skal tilmelde dig aften uden at genneføre et køb skal du kontakte kundeservice på 43669090 og tilmelde dig aftalen

NB! Vær opmærksom på det ikke er muligt at tilmelde flere rabataftaler på samme køb. Er du f.eks. tilmeldt Forbrugsforeningens rabataftale, er det ikke muligt også at tilmelde sig SAS EuroBonus rabataftalen

Hvor mange EuroBonus Ekstrapoint kan jeg optjene?

Du modtager 1 point for hver krone din regning lyder på. Det vil sige er din regning på 200 kr. modtager du 200 point. Hver måned, så længe du er Call me kunde med et aktivt mobilabonnement. Jo flere numre, jo flere point. Udover point for din regning modtager du også 500 point i velkomstbonus når du bliver kunde.


Øvrige betingelser

Se øvrige betingelser her


25% ekstra point kampagne

EuroBonus programmet har 25 års fødselsdag, og det vil vi gerne fejre ved at give 25% ekstra point på den overførsel som regningen til betaling 1. maj 2017 danner grundlag for. Du behøver ikke gøre noget, det sker helt automatisk for alle Call me kunder som er tilmeldt EuroBonus rabataftalen senest den 21. april 2017.

Øvrige betingelser: Regningen der danner grundlag for pointafregningen er for perioden 10. marts til den 9. april 2017. Der gives 1,25 point for hver 1 kr. regningen lyder på og point overføres senest 5. maj 2017. Overførslen gælder både nye og eksisterende kunder som er/bliver Call me kunde, og tilmelder sig Eurobonus rabataftalen senest 21. april 2017.