TAL ORDENTLIGT og ”Håbefulde historier”

Den svære samtale er svær, fordi den kræver både mod, medfølelse og engagement. Den kræver med andre ord, at vi tør blande os i andre menneskers sorg og afmagt. ’Håbefulde historier’ skal hjælpe de unge mennesker på landets gymnasier til at nedbryde tavsheden og gribe hinanden, når livet gør ondt.
En mission, som vi hos Call me er enormt stolte af at være en del af.

Vi er mobilselskabet med TAL ORDENTLIGT og et hjerte til forskel. Det er en position, vi med stolthed og ydmyghed har valgt, og som vi stædigt og stolt kæmper for hver dag. Det er vores DNA og en position vi kan tage, fordi vi er en formålsdrevet virksomhed, der tager vores ansvar som medspiller i samfundet alvorligt.

Man kan som virksomhed ikke bare påberåbe sig en position som et selskab med hjerte til forskel. Det er et brand-DNA, som man skal gøre sig fortjent til, og som man skal leve op til. Det er en position, der er i høj grad forpligter – både internt og eksternt. Derfor er det vigtigt for os, at alt hvad vi gør og siger er gennemsyret af netop dette.
 

TAL ORDENTLIGT er vores eksterne udlevelse af vores brand DNA. Det er hér, vi tager vores ansvar i samfundet gennem projekter og kommunikation. TAL ORDENTLIGT handler om, at vi i alle henseender skal behandle andre med omtanke og respekt. Og at vi har et fælles ansvar for hinandens trivsel.

Med TAL ORDENTLIGT bruger vi en stor del af vores marketingbudget og tid på projekter, der faktisk hjælper børn, unge og voksne med at sætte trivslen på agendaen i både skolen, sporten og familien.

Derfor støtter Call me selvfølgelig Børn, Unge og Sorg i deres indsats med ’Håbefulde historier’. Her er der fokus på den svære samtale, der opstår, når et ungt menneske oplever alvorlig sygdom eller dødsfald i den nærmeste familie.

https://bornungesorg.dk/om-haabefulde-historier/