Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Der kan være mange gode grunde til at opsige dit abonnement. Måske du skal på en længere udlandsrejse, har fået firmamobil, eller du har simpelthen fået et bedre tilbud hos en af vores konkurrenter.
 

Har du en udfordring til os?

Måske har et andet mobilselskab givet dig et godt tilbud, som du regner med, vi ikke kan matche. Den udfordring vil vi gerne tage op.
Fortæl vores opsigelsesteam, hvad du er blevet tilbudt. Så vil de gøre deres bedste for at finde en god løsning til dig, så vi kan forsætte vores samarbejde : )

 

Vi er klar til at tage imod dig?

For at opsige dit abonnement hos Call me, skal du ringe til os på 4366 9200, alle hverdage:

Mandag - fredag fra kl. 09:00 til 15:00

Rent praktisk

Hos Call me har du 30 dages opsigelsesvarsel, regnet fra det tidspunkt vi modtager opsigelsen. Det vil sige, at der går 30 dage fra du kontakter os, til at opsigelsen træder i kraft. Du kan opsige dit abonnement når som helst i løbet af måneden.

  1. Hjælp