Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Jeg har lige modtaget min mobil, men den virker ikke. Hvad gør jeg?

Hvis du er så uheldig at modtage en mobil, som ikke virker ved modtagelse, så kan der være tale om en DOA (Dead On Arrival).

I det tilfælde skal du inden 14 dage fra modtagelse oprette en DOA sag ved at udfylde formularen nedenfor.

Du skal være opmærksom på, at du ikke skal returnere mobilen til afsenderadressen, men at du i stedet vil få tilsendt en pakkelabel på e-mail, som skal bruges til forsendelsen. Du skal returnere den komplette salgspakke med mobil, tilbehør, formstøbt pap og æsken sammen med en kopi af dit leverings-/købsbevis/følgeseddel. Der vil med det samme blive bestilt en ny mobil i komplet salgskasse til dig, hvis alle betingelser er overholdt.
 

Vigtige huskeregler

  • Hvis pakkens indhold ikke er intakt og komplet, eller mobilen er over 14 dage gammel, så kan vi ikke behandle sagen som en DOA.

  • Hvis der sker fysiske skader/brugsmærker/ridser på mobilen, mens du har den, så kan den ikke ombyttes som DOA, og du vil derfor blive henvist til at sende den til reparation i stedet.

  1. Hjælp