Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Hvordan får jeg min regning i e-Boks?

Du kan fremadrettet få dine regninger i e-Boks ved at:

  1. Log på e-Boks

  2. Klik på "Afsendere"

  3. Klik på "C" og herefter "Call me"

  4. Udfyld dit mobilnummer og kundenummer.

Nu har du tilmeldt dine regninger i e-Boks. Hvis du modtager endnu en regning med posten, så skyldes det, at den er opgjort, før du nåede at tilmelde dig e-Boks. Fremover vil du dog modtage dine regninger fra os elektronisk.

 

Betaling sker ikke automatisk

 

Du skal huske, at dine regninger ikke betales automatisk, når du får dem i e-Boks, ogt der findes tre forskellige måder at betale regningen på.
 

Betalingsservice

Du kan tilmelde dine regninger til Betalingsservice ved at:

  1. Log på Mit Call me

  2. Klik på "Regning"

  3. Klik på "Tilmeld Betalingsservice".

Når du er tilmeldt Betalingsservice koster det kun 9,75 kr. pr. regning i administrationsgebyr.

 

Mit Call me

Du kan hurtigt og nemt betale dine regninger på Mit Call me ved at:

  1. Klik på "Regning"

  2. Klik på se detaljer på den regning, som du ønsker at betale

  3. Klik på "Betal nu".

Din indbetaling er registreret inden for to timer.



Bankoverførsel

Du kan betale din regning ved at lave en bankoverførsel til os med følgende oplysninger:

  • Bank: Danske Bank

  • Registreringsnummer: 4073

  • Kontonummer: 4440337961

  • Besked til modtager: Skriv dit kundenummer, så vi kan se, at pengene kommer fra dig. Du kan finde dit kundenummer på Mit Call me.

*Bemærk: Ved bankoverførsel kan der gå op til fem arbejdsdage, før vi modtager din betaling - så betal i god tid!