Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Jeg kan ikke komme på internettet med mit EU-abonnement. Hvad gør jeg?

Før du kan komme på internettet i udlandet med dit EU-abonnement, skal dataroaming være slået til på din mobil.

OBS! Nedenstående vejledninger er lavet til de nyeste softwareversioner. Hvis du har en ældre softwareversion, kan din menu se lidt anderledes ud.

 

Apple:

  • Start med at gå i ”Indstillinger” – ”Mobilnetværk” – Klik på det mobilabonnement du vil redigere – slå ”Dataroaming” til.

  • Herefter går du i ”Indstillinger” – ”Generelt” – ”Nulstil” og vælger ”Nulstil netværksindstillinger”.

 

Samsung:

  • Start med at gå i ”Indstillinger” – ”Forbindelse” – ”Mobile netværk” – Slå "Dataroaming" til.

  • Genstart mobilen.

 

Sony:

  • Start med at gå i ”Indstillinger” – ”Netværk og internet” – ”Mobilnetværk” – ”Roaming” og slå ”Roaming” til.

  • Genstart mobilen.

 

Huawei:

  • Start med at gå i ”Indstillinger” – ”Trådløs og netværk” – ”Mobilnetværk” – slå "Dataroaming" til.

  • Genstart mobilen.

LG:

  • Start med at gå i ”Indstillinger” – ”Mere” – ”Mobilnetværk” – slå "Dataroaming" til.

  • Genstart mobilen.

 

Hvis det ikke virker, kan du søge efter netværk manuelt under "netværksindstillinger" på din mobil. Du kan se i vores opsætningsguide, hvordan du kan søge manuelt efter netværk.