Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Har jeg det rigtige abonnement?

Er du usikker på, om du har det rigtige abonnement, så kan du med fordel besøge Mit Call me.

Her kan du nemlig se både dit nuværende forbrug og din forbrugshistorik, så du får mulighed for at vurdere, om dit abonnement passer til dig. Du kan nemt se dit forbrug ved at:

  1. Logge på Mit Call me

  2. Klikke på "Forbrug"


     

  3. Klikke på den periode, som du vil se forbruget for, og vælg derefter den kategori du vil se nærmere på.


     


Hvis du mod forventning ikke har det rigtige abonnement, kan du naturligvis altid skifte. Det gør du ved at:

  1. Log på Mit Call me

  2. Klik på "Abonnement"


     

  3. Klik på "Skift abonnement".


     

  4. Vælg det abonnement, som passer bedst til dit forbrug

  5. Klik "Godkend"
     

Det er naturligvis helt gratis at skifte abonnement, og du får ingen binding. Du skal dog være opmærksom på, at der kan gå  op til 24 timer, før din abonnementsændring træder i kraft.
 

Skal du bruge dit abonnement i udlandet?

Hvis du skal bruge dit abonnement i udlandet, er det vigtig, at du har et EU-abonnement. Ellers kan du nemlig ikke bruge din mobil på rejsen.

Du kan lære mere om vores EU-abonnementer og DK-abonnementer på vores udlandsside.