Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Hvad er mobiltillæg?

Mobiltillæg er en afbetalingsordning, som du kan vælge, når du køber en mobil eller tablet som eksisterende kunde, eller ved at flytte dit nummer med over til Call me fra et andet teleselskab, som ny kunde. Hvis du køber en mobil med mobiltillæg, så bliver du tildelt et aftalenummer for mobiltillægget. Det er det aftalenummer, der fremgår på din regning fra Telia FInance hver måned.

På hver enkelt af dine regninger kan du se, hvilket afdrag du betaler den pågældende måned, hvor meget du betaler, og hvor mange afdrag du i alt skal betale.

Mobiltillæg tilbydes af Call me, men leveres af Telia Finance AB. Det betyder, at du får en regning fra Telia Finance AB på dit mobiltillæg for køb af ny mobil eller tablet – og at Call me sender dig regningen for dit abonnement.

Det er rente- og gebyrfrit at vælge mobiltillæg, medmindre du vælger at modtage regningen med posten, som vil koste et faktureringsgebyr på 49 kr./md.