Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Hvorfor kan jeg ikke ringe?

Der kan være flere grunde til, at du ikke kan ringe. Det skyldes oftest en af nedenstående årsager:
 

  • Manglende signal
    Hvis du mangler signal, så hjælper det at slukke og tænde din mobil. Får du stadig ikke signal, så kan du tjekke, om der er driftsforstyrrelser i dit område. Oplever du stadig problemer, så kan du med fordel afprøve dit simkort i en anden mobil for at se, om fejlen skyldes dit simkort eller din mobil. Virker dit simkort i en anden mobil, så skal du sætte det tilbage i din mobil og prøve at gendanne mobilen til fabriksindstillinger.
     
     
  • Saldokontrol og manglende betaling
    Det kan være, at dit abonnement er blevet spærret, fordi du enten har glemt at betale din regning, eller fordi du har nået din beløbsgrænse på din saldokontrol. Du kan tjekke begge dele på Mit Call me.


     
  • Din mobil kan ikke tænde
    Hvis din mobil ikke kan tænde, så kan du prøve at lade den sidde i opladeren i et par timer. Kommer der stadig ikke liv i den, så kan du forsøge at nulstille den til fabriksindstillinger ved at tilslutte den til en computer og hente producentens software (se venligst producentens hjemmeside).