Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Hvad gør jeg, hvis jeg mister min mobil?

Hvis du er i den uheldige situation, at du mister din mobil, så skal du som det første spærre dit abonnement, herefter melde din mobil stjålet hos politiet og til sidst bestille et nyt simkort.
 

Spær dit abonnement

Det er vigtigt, at du spærrer dit abonnement, så snart du opdager, at din mobil er væk. På den måde bliver dit simkort blokeret, og det er ikke muligt for andre at misbruge det. Du tyverispærrer dit abonnement på Mit Call Me ved at:

  1. Log ind på Mit Call me

     

  2. Klik på "Abonnement"


     

  3. Klik på Tyverispærring


     

  4. Slå tyverispærring til



    Dit nummer er spærret indenfor 10 minutter.

Meld din mobil stjålet

Du skal melde din mobil stjålet hos politiet, så du har mulighed for at få erstatning fra din forsikring. Politiet skal bruge dit IMEI-nummer, så de kan spærre og spore mobilen.

Efter politianmeldelsen skal du også kontakte dit forsikringsselskab, hvis du vil søge erstatning.
 

Ny mobil

Dukker din mobil ikke op, er der mulighed for at bestille en ny i vores webshop.

Nyt simkort

Du kan se hvor du kan hente et nyt simkort, ved at klikke nedenfor.