Hvad har du brug for hjælp til?

Søg og find svar på ALT om dit abonnement, regninger og meget mere.

Jeg har opsagt mit abonnement, men alligevel fået en regning. Hvorfor?

Vi forstår godt, at det kan virke underligt at få en regning, efter du har opsagt dit abonnement, men det er der en logisk forklaring på.
 

Opsigelsesperiode og regningsperiode

Du skal være opmærksom, at du ikke har en bindingsperiode, men derimod kun en opsigelsesperiode på 30 dage. Derudover er din regning bagudfaktureret, hvilket betyder, at din regningsperiode går fra den 10. i én måned til den 9. i næste måned med betaling måneden efter.


  1. Du ringer til kundeservice og opsiger dit abonnement den 15. maj. Det betyder, at dit abonnement lukkes den 15. juni med 30 dages opsigelsesvarsel.

  2. Du modtager en regning, som går fra den 10. maj til den 9. juni med betaling den 1. juli.

  3. Du modtager en regning, som går fra den 10. juni til den 15. juni med betaling den 1. august.

  4. Din slutregning er derfor til betaling den 1. august (altså over 2 måneder efter du ringede og opsagde dit nummer).

Har du et mobiltillæg, vil det fortsætte indtil det er færdigbetalt.

På dine regninger kan du se, hvad du er er opkrævet for og for hvilken perioder, på Mit Call me.