Forstå din regning

Regningsperiode
Er dette din første regning fra Call me, kan perioden være "skæv". Dette skyldes, at den ikke indeholder en hel måneds periode.

Perioden kan du se på regningen.

Vores regningsperiode er altid forbrug og abonnement fra den 10. til den 9.

Du modtager din regning og kan se den på selvbetjeningen omkring d. 20 i hver måned.

Forbrug til 0 kr. vil ikke komme på din regning
I princippet kan man sige: Alt det forbrug du ikke betaler for, vil ikke blive vist på din regning. Det er f.eks. inkluderet taletid eller sms, mms og dataforbrug hvis du f.eks. har en rabatpakke eller det er inkluderet i dit abonnement.

Ingen regning?
Vi sender kun en regning til dig, hvis den er over 100 kr. Mindre beløb vil blive overført til næste måned. Vi sender dog minimum en regning hver 3. måned. Og din første regning vil du altid få :-)

Betal din regning direkte på selvbetjeningen
Her på selvbetjeningen, kan du også betale din regning.
Under menupunktet "Betal din regning" får du muligheden, for at betale din regning direkte, med et betalingskort.

Betalingsinfo
Overførsel af betaling på netbank kan ske til: Reg. nr: 4073 Konto: 4440 337 961.

Husk at påføre kundenummer, fakturanummer eller mobilnummer, så vi kan identificere din betaling.
Kundenummer og fakturanummer kan ses på din seneste regning, PBS oversigt eller her på selvbetjeningen.