Container 1

Saldokontrol

Med saldokontrol vælger du en grænse for, hvor meget du højst vil bruge udover det inkluderede forbrug i dit abonnement.
Hvis du bruger mere end din valgte saldokontrol, så vil nummeret blive spærret for data, udgående opkald og sms'er.

Vær opmærksom på, at der kan forekomme forsinkelser på forbrug foretaget i udlandet. Vi kan derfor ikke garantere at saldokontrollens beløbsgrænse bliver overholdt ved udlandsforbrug.

Der spærres ikke for køb af datapakker i saldokontrollen. Ønsker du spærring for dette, kontakt vores kundeservice.

Vælger du "Ingen" afmeldes din saldokontrol.

Hejsa!

Du er logget ind på en konto, der ikke længere er aktiv :(

Hvordan kan det ske - jeg er jo stadig kunde?

Hvis du stadig er kunde, så har du muligvis fået et nyt kundenummer og derfor også fået en ny selvbetjeningskonto.

Sådan gør du:

Det er desværre ikke muligt, at have den samme kode på den nye og gamle konto. Du skal derfor ændre koden på denne konto (den lukkede) til noget nyt. Når du har gjort det kan du logge ind på din aktive konto med den kode du altid har brugt.

Hvis det ikke virker, så kan du bestille en ny kode under “Glemt adgangskode” på login-siden, så modtager du en ny kode på SMS og e-mail til den aktive konto.

Skift kode her

Container 2