Hejsa!

Du er logget ind på en konto, der ikke længere er aktiv :(

Hvordan kan det ske - jeg er jo stadig kunde?

Hvis du stadig er kunde, så har du muligvis fået et nyt kundenummer og derfor også fået en ny selvbetjeningskonto.

Sådan gør du:

Det er desværre ikke muligt, at have den samme kode på den nye og gamle konto. Du skal derfor ændre koden på denne konto (den lukkede) til noget nyt. Når du har gjort det kan du logge ind på din aktive konto med den kode du altid har brugt.

Hvis det ikke virker, så kan du bestille en ny kode under “Glemt adgangskode” på login-siden, så modtager du en ny kode på SMS og e-mail til den aktive konto.

Skift kode her

Bemærk

Når du åbner regningen så vær opmærksom på at der er flere sider - en for hvert af dine numre :-)
Desuden at der altid én eller flere sider efter "Information om din faktura"-siden.

Info om 90-numre
Få information om 901-905 numre på www.rammeaftalen.dk/90-numre
På siden kan du søge 90-numre og se hvem der udbyder 90-nummeret samt oplysninger om udbyderen