Tyverispærring

Har du mistet din mobil, kan du spærre dit abonnement hos Call me 24 timer i døgnet!

Du kan også altid ringe til Call me på 4366 9090 for at spærre dit abonnement.

Vær opmærksom på, at spærring af dit abonnement, ikke er det samme som en opsigelse.

Hvis du finder din mobil igen og den skal genåbnes, kan du ringe 4366 9090 hele døgnet.
Udenfor åbningstid vil dit opkald blive besvaret af en tast-selv service. Du skal bruge en kode på 4 cifre, som er de sidste 4 cifre i dit kundenummer (se dit kundenummer på siden "Min konto")

Du kan bestille et nyt SIM-kort her på selvbetjening, som du kan bruge i en anden telefon.
Har du brug for en ny telefon, så klik dig ind på vores webshop.

Husk, at melde mobilen stjålet hos politiet, hvis du ønsker at få mobilen dækket af forsikringen. Politiet skal bruge dit IMEI-nummer for at spærre mobilen, så den ikke kan bruges af andre. IMEI-nummeret kan også hjælpe politiet til at spore mobilen. Til slut skal du kontakte dit forsikringsselskab og søge erstatning for mobilen der.

 

Spær dit abonnement her: