Danmarks mobilkunder har talt

Alle kan skaffe nye kunder. Færre kan holde på dem, de har.

 
Vores kunder er så glade, at de ikke alene bliver hos os – de vil også anbefale os til andre. Derfor er vi for 4. gang kåret som mobilselskabet med Danmarks mest loyale kunder.

Vinder af BrancheIndex’ Loyalty Award 2019*

Mobilselskabet med Danmarks mest loyale kunder kåres på baggrund af udtalelser fra mobilkunder landet over. Udover at vinde den samlede pris ligger Call me i år nummer ét på tre væsentlige områder ud af en række forskellige parametre:

Mobilselskabet med de mest tilfredse kunder

Mobilselskabet med bedst oplevede dækning

Mobilselskabet, som flest vil anbefale til andre

Tak, tak, tak og tak
Nogle priser bliver man glad for, og nogle bliver man ufatteligt glad for. Call me har netop vundet Loyalty Award, og den hører uden tvivl til sidstnævnte kategori. Prisen betyder nemlig, at vi har mobilbranchens mest loyale kunder – og at vi er det mobilselskab, flest kunder vil anbefale til andre. Hvad mere kan man ønske sig?

Når vi siger tak hele fire gange, skyldes det, at vi har vundet prisen i både 2015, 2016, 2018 og 2019. Det bliver vi ikke kæphøje af. Tværtimod. Vi bliver lige overvældede, taknemmelige og glade, hver gang vi vinder – og vi synes ikke, det var spor sjovt at undvære titlen i 2017. Det skulle nødigt ske igen. Derfor vil vi fortsat arbejde hårdt og hver eneste dag stile efter at gøre det bedre end dagen før. De skarpe dommere – vores kunder – holder et vågent øje med os, og er der ikke tilfredshed med vores indsats, mærker vi det hurtigt. Og så er det bare op på hesten igen.

Så kære kunder
Tak for prisen. Tak, fordi I holder os til ilden. I er med til at gøre os dygtigere.

*Loyalty Groups BrancheIndex Mobil 2019

Endnu ikke Call me kunde?
Se vores attraktive abonnementer, der alle er uden binding. Mon ikke vi har et, der passer dig?