Loyalty Group står bag undersøgelsen BrancheIndex Mobil 2015, der giver Call me prisen for at være mobilselskabet med de mest loyale kunder og det bedste image.

TAK TIL VERDENS BEDSTE KUNDER

Vi lover jer, at vi fortsat vil optimere jeres abonnementer med ekstra data og tale i ny og næ. Give jer gode rabatter på mobiler, gadgets og oplevelser. Tage os kærligt af jer, når I ringer ind til Kundeservice. Og at vi stadig vil gøre en forskel gennem Tal ordentligt bevægelsen. Vi bliver nemlig ved med at fokusere på vores eksisterende kunder, før vi jagter nye kunder – og med at være et mobilselskab med holdning.

Det du  selvfølgelig  får

Altid konkurrence-dygtige priser
Stærkt netværk med både 3G og 4G
Overblik over dit forbrug med Mit Call me

Det du  oven i købet  får

Et fællesskab med omtanke

Når vi igen og igen siger ”Tal ordentligt – det koster ikke noget”, er det ikke bare tom snak. Tankegangen er grundlæggende for alle vores tiltag og rækker langt ud over, at vi skal tale ordentligt til hinanden.
Vi bruger en stor del af vores tid på at lave workshops på skoler og i virksomheder. Vi afholder FamilieCamps, og vi besøger Julemærkehjem og giver børnenes selvværd et boost – alt sammen med den gode tone som omdrejningspunkt.

Jo flere kunder vi har, jo flere midler har vi til at hjælpe andre. Det er derfor ikke kun dig, der får noget ud af, at du er Call me kunde – hos Call me er du en del af noget større.

Læs mere >>

Call me kunder er glade kunder...

"I kundeservice er de kompetente, venlige og lynhurtige. Ja, tak!"

Tue Knudsen

"Selv en ældre person som mig fik hjælp, jeg kunne forstå."

Tove Sørensen

"Super venlige medarbejdere og kanon service!"

Allan Nielsen