Få 20% i rabat på dit mobilabonnement

Hvis du er medlem af Ældre Sagen, kan du hos Call me få 20% i rabat på dit abonnement hver måned i 6 måneder.  Rabatten gælder når du køber en ny mobil eller et abonnement – undtagen Little me samt Basic abonnementerne. Rabatten fratrækkes automatisk på din regning fra os.

Hvordan tilmelder jeg mig når...


- jeg er ny kunde?

Tilbuddet gælder både hvis du køber en ny mobil, eller kun opretter et abonnement. Du finder din nye mobil og abonnement og vælger "Bestil". Når du kommer til trin 5 på siden "betaling" skal du i feltet "Vælg rabatordning" vælge Ældre Sagen og indtaste dit medlemsnummer


- jeg allerede er Call me-kunde?

Hvis du allerede har abonnement hos Call me, kan du også benytte dig af rabaftalen men kun ifbm. et køb af en ny mobil hvor du beholder dit eksisterende Call me nummer. Du finder blot din nye mobil og abonnement og vælger Allerede Call me kunde og når når du kommer til trin 5 på siden "betaling" skal du i feltet "Vælg rabatordning" vælge Ældre Sagen og indtaste dit medlemsnummer.

Brug for hjælp?

Har du spørgsmål til rabataftalen eller skal du bruge hjælp til at tilmelde dig, så kontakt kundeservice herunder.






Jeg har bestilt, men glemt at angive jeg er medlem af Ældre Sagen?

Hvis du allerede har bestilt en ny mobil, eller et abonnement uden mobil, men har glemt at angive du er medlem af Ældre Sagen i købet, kan du kontakte Call me’s kundeservice og oplyse dit medlemsnummer hos Ældre Sagen. Herefter vil de pålægge rabatten manuelt på dit køb. Bemærk dog at du skal kontakte kundeservice indenfor 14 dage efter dit køb, for at kunne få din rabat.

Vær opmærksom på, at du ikke kan benytte denne rabataftale med andre rabataftaler på samme køb, og hvis du skifter abonnement i din rabatperiode, så frafalder rabatten på de 20%.