Delbetaling
- betaling på dine vilkår
Sådan fungerer delbetaling
Nu kan du betale med delbetaling, når du køber mobil og tablet med abonnement hos Call me. Du vælger, hvilket beløb du vil kunne købe for i alt – og kan så købe lige så mange mobiler og tablets, du vil, inden for det beløb. Uanset hvilken ny mobil eller tablet du køber, kan du dele købsbeløbet op i det antal rater, der passer dig.
Delbetaling betaler du separat
Når du køber mobil eller tablet med delbetaling, får du hver måned en regning med månedens afdrag fra Telia Finance – regningen for abonnementet kommer for sig. Det gør det let at holde styr på, hvad der er abonnement, og hvad der er afdrag på mobil eller tablet.
Mere fleksibilitet
Med delbetaling kan du dele betalingen op på en ny mobil eller tablet. Du vælger selv, hvor mange afdrag du vil dele betalingen op i – 6, 12, 18, 24 eller 36 måneder. Og du kan selvfølgelig indbetale mere, hvis du ønsker det.
Ofte Stillede spørgsmål
Hvad kan jeg delbetale med Telia Finance?
Du kan betale for hardware som f.eks. telefoner, tablets og tilbehør i flere dele gennem Call me.
Hvorfor modtager jeg en separat regning fra Telia Finance?
Du modtager én regning for de produkter, som du delbetaler fra Telia Finance. Regninger for abonnementer sendes separat fra Call me.
Hvilke betalingsmetoder er tilgængelige?
Den første regning er altid gratis og sendes til din e-Boks. Herefter koster betalinger gennem e-Boks eller post 49 kr. pr. regning.
Vi anbefaler, at du tilmelder din regning Betalingsservice. Så betales regningen automatisk hver måned, og det koster kun 15 kr. per. regning*. Du sparer altså hele 408 kr. om året i girokortgebyrer.
Du kan læse mere om at ændre din betalingsmetode på Mine sider på teliafinance.com/dk.
*Telia Finance får 15 kr. med fradrag af omkostningen til Betalingsservice, der kan ses på betalingsservice.dk/pris.
Kan jeg betale mere end minimumsbeløbet på min regning?
Ja, du kan til enhver tid lave en ekstra indbetaling uden meromkostninger for at forkorte tilbagebetalingstiden. Du kan også betale ekstrabeløb gennem bankoverførsel. Log ind på Mine sider på teliafinance.com/dk for at få flere oplysninger.
Vis flere
Hvor meget koster delbetaling med Telia Finance?
Årlige omkostninger i procent (ÅOP) ved delbetaling med et repræsentativt eksempel fra 2024-01-02:
Brugt kontokredit på 15.000 kr. til 0% debitorrente med en tilbagebetalingsperiode på 24 måneder, med 24 rater på 625.00 kr./måned giver en ÅOP på i alt 2,21% med Betalingsservice (15 kr./måned). Hvis du har valgt at få din regning med e-Boks eller post (49kr./måned) vil ÅOP være 7,26%. Den samlede tilbagebetaling for kontokredit på 15.000 kr. er derfor 15.345 kr. hvis du har Betalingsservice og 16.127 kr. hvis du får din regning med e-Boks eller post.
Hvor meget skal jeg at betale hver måned?
Din regning viser den aktuelle måneds minimumsbeløb, som du skal betale. Vi dividerer det samlede beløb for hvert enkelt køb med det antal måneder, der er valgt på købstidspunktet. Hvis du har foretaget flere køb, kombineres disse til en månedlig pris.
Hvor meget kredit kan jeg få?
Vi foretager en kreditvurdering på grundlag af det samlede købsbeløb. Din kreditgrænse vil svare til det nærmeste tusindbeløb, der ligger over købsbeløbet. Hvis du f.eks. køber en telefon for 9.300 kr., vil kreditgrænsen være 10.000 kr.
Kan jeg øge min nuværende kreditgrænse?
Ja, du kan øge din kredit ved at foretage et nyt køb. Vi udfører en kreditvurdering hver gang du foretager et køb på delbetaling.
Kan jeg returnere et produkt?
Ja, så længe du følger forhandlerens politik for returnering. Kontakt Call me's kundeservice.
Hvordan lukker jeg min konto hos Telia Finance?
Du kan lukke din konto på Mine sider. For at lukke din konto skal du først betale det udestående beløb. Der er ingen yderligere omkostninger.
Kan jeg få forskellige afdragsordninger?
Ja, ved hvert køb bestemmer du selv, om du vil delbetale over 6, 12, 18, 24 eller 36 måneder. Vi dividerer det samlede beløb med dine afdragsordninger, som bliver det månedlige minimumsbeløb, du skal betale.
Hvor kan jeg administrere min konto?
Log ind på Mine sider på teliafinance.com/dk for at administrere din konto, se din samlede gæld, betale dine regninger, ændre betalingsmetoden og få flere oplysninger om dine køb og betalinger. Her kan du også ændre dit telefonnummer og din e-mail.
Hvad er betingelserne for delbetaling med Telia Finance?
Du kan finde betingelserne for delbetaling med Telia Finance her.
Hvad er KYC eller viden om vore kunder (Kend din Kunde)?
Termerne viden om vore kunder eller Kend din kunde (KYC) står begge for det samme, og formålet med processen er at komme til at kende kunderne for at forhindre og undgå kriminelle aktiviteter såsom hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme. Telia Finance gør dette, blandt andet ved at bede dig om at identificere dig selv og besvare vores viden om vore kunders spørgsmål. Vi er nødt til at stille disse spørgsmål til alle vores kunder uden undtagelse, nye såvel som gamle og uanset størrelse. Dette er en vigtig del af opretholdelsen af den økonomiske bæredygtighed og skaber sikkerhed for alle parter.
Telia Finance låner penge ud og derfor er de underlagt en særlig lovgivning inden for den finansielle sektor, hvor Know Your Customer er et krav. Det er Telia Finance, som udfører Know Your Customer.
Hvorfor kan jeg ikke betale mobilen over flere måneder?
Det kan skyldes den kreditvurdering, som vi foretager, når du bestiller en ny mobil. Ud fra kreditvurderingen vurderer vi, om mobilen kan betales over 6, 12 eller 24 måneder, eller om den skal betales kontant ved købet.
Du kan læse mere om kreditvurderingen i vores abonnementsvilkår.