Alka Mobil bliver en del af Call me

Call me byder velkommen til Alka mobils kunder

Vi glæder os til at kunne byde kunderne i Alka Mobil velkommen til Call me.

Er du kunde i Alka Mobil, kan du være helt tryg. Lige nu er der ingen ændringer, og du er stadig kunde i Alka Mobil med samme telefonnummer og abonnement. Senere på året bliver du flyttet til Call me og bliver kunde her – stadig med samme indhold og til samme abonnementspris.

Velkommen til Call me

I Call me har vi mobilabonnementer og lynhurtigt 5G-internet til stærke priser. Du får samme gode netværk, som du har i dag – det ændrer vi ikke på. Samtidig tilbyder Call me altid gode tilbud på telefoner og tilbehør og streamingtjenester til en billigere pris.

Alt det og meget mere får du adgang til, når vi har flyttet dit abonnement fra Alka Mobil over til os. Det lover vi at fortælle meget mere om sidst på året.

Du kan føle dig tryg

Dit mobilabonnement fortsætter, som det er
Lige nu er alt, som det plejer. Du beholder dit telefonnummer, og dit mobilabonnement fortsætter til samme lave pris og med samme indhold, som du kender det fra Alka Mobil. Din betaling fortsætter også som hidtil.

På sigt skal din betalingsaftale opdateres
På et tidspunkt er det nødvendigt, at du giver samtykke til, at din betalingsaftale overdrages til Call me. Du skal ikke foretage dig noget nu – vi skriver til dig enten i e-Boks eller på brev.

Den bedste forbindelse er den, vi har med hinanden

I 2023 fik Call me nyt univers, hvor vi sætter fokus på værdien af gode forbindelser mellem mennesker med budskaber om at huske at række ud. Til dem du holder af, dem du savner, og dem, som savner dig.

Det er vores fornemmeste opgave at sikre, at du altid har den bedste forbindelse. Både til vores netværk, til verden og dem, der står dig nær.

Bliv ringet op

Vil du ha' hjælp og et godt tilbud?

Indtast dit nummer her, så ringer vi dig op hurtigst muligt.



Ofte stillede spørgsmål

Hvad sker der med mit abonnement?

I løbet af andet halvår af 2024 vil kunder hos Alka Mobil overgå til Call me, hvor de beholder telefonnumre, abonnementspriser og vilkår - ligesom de fortsat vil benytte Telias stærke, landsdækkende mobilnetværk.

Bliver netværket/mobilforbindelsen ændret?

Netværket forbliver det samme. Det bliver der ikke ændret i – hverken nu eller senere.

Hvornår sker det?

Flytningen af dit abonnement til Call me vil ske senere på året – lige nu forventer vi, at det sker i 2. halvår 2024.

Skal jeg have nyt simkort?

Indtil videre skal du ikke skifte simkort, og vi forventer heller ikke, at det kommer til at ske i forbindelse med flytningen, men vi kan ikke love det. Du får besked, hvis det bliver aktuelt.

Vis flere
Hvad sker der mit nummer?

Du beholder dit telefonnummer, som du har i dag.

Hvad med mine betalinger?

Dine betalinger fortsætter, som de plejer. På et tidspunkt skriver vi til dig i e-Boks, når det er tid til at oprette ny betalingsaftale med Call me.

Er du fritaget for elektronisk kommunikation via det offentlige, skriver vi til dig pr. post.

Får jeg adgang til Call me's tilbud og produkter?

Når du overgår til Call me, vil du få adgang til Call me's fulde produktsortiment som mobilabonnementer, smartphones, mobiltilbehør, 5G-internet og udvalgte streamingtjenester.

  1. Om Call me
  2. Alka Mobil bliver en del af Call me