Mobil­abonnement

Inklusiv ubegrænset adgang til Podimo Podcast for 0 kr. - vi gi'r!

{{ selected.name }}
{{ selected.PreviousInternationalDataDetails }}
{{ selected.previousPriceValue }}
  • Forbrugskontrol
  • Udlandsspærring
  • Fri sms og mms
  • Spærring af betalingstjenester
  • Forbrugskontrol
  • Udlandsspærring
  • Fri sms og mms
  • Spærring af betalingstjenester

Vi prioriterer dit barns tryghed

Med dette abonnement får du adgang til 7 timers tale og 7 GB data i Danmark samt ubegrænset SMS og MMS. Med en generøs mængde taletid og data kan dit barn nemt holde kontakten med venner og familie uden at bekymre sig om overforbrug.

Med et børneabonnement fra Call me kan du nemt styre dit barns månedlige forbrug. Vi har indført forskellige restriktioner, hvilket gør det ekstra sikkert for både dig og dit barn at have en mobiltelefon. Vi har også inkluderet datakontrol, så du kan være sikker på, at dit barn ikke overskrider den fastsatte datagrænse. Dette betyder også, at du aldrig vil skulle betale mere end den fastsatte abonnementspris.

Forældrekontrol

Når du leder efter et abonnement til dit barn, kan det være relevant at overveje visse begrænsninger for dit barns forbrug. Dette er primært for at forhindre, at forbruget - og dermed regningen - bliver urimeligt høj, men også for at sikre, at dit barn ikke køber spil og apps uden din godkendelse.

Derfor har vi taget skridt til at blokere for udlandsforbrug, opkald til udlandet, indholdstakserede SMS’er og betalingstjenester samt opkald til 90-numre. Du kan dermed føle dig tryg ved, at dit barn er skærmet for uønskede udgifter og upassende indhold med vores mobilabonnement, der inkluderer forældrekontrol.

Hvor meget data skal du bruge?

7 GB

data svarer til:

Databeregning kan give en indikation af, hvor meget data du har behov for. Dit reelle behov vil dog afhænge af din streamingopløsning (SD, HD eller 4K) og bitrate på både billede og lyd.

Det siger vores kunder

Snak med om de nyeste serier

Få adgang til C More for 0 kr./md. hele 2023! Værdi 99 kr./md. Forudsætter at du har et Call me abonnement.

Kontakt kundeservice

Mit Call me

Se dine abonnementer, dit forbrug, dine regninger m.m. på selvbetjeningen Mit Call me.

Ring til os

Ring på telefon 43 66 90 90.

Skriv til os

Vi svarer alle skriftlige henvendelser inden for 5 hverdage.