- Anmeld skaden hurtigst muligt her.
- Log ind med NemID og find din forsikring ved at indtaste telefonens IMEI-nummer eller telefonnummeret fra produktets købskontrakt.
- Udfyld din skadesanmeldelse så detaljeret som muligt. Herefter skal du bekræfte skadesanmeldelsen og sende den afsted til os. Du får inden for få minutter en tilbagemelding.
- Hvis skaden dækkes, skal du gå ind her og oprette en reparationssag. Når du har oprettet den, modtager du en fragtseddel, og kan indsende dine telefon til reparation portofrit
- Pak din telefon forsvarligt ind, sæt den portofri fragtlabel på pakken og send telefonen til os inden for 10 dage.
- Når vi modtager din telefon på værkstedet, opkræver vi din selvrisiko, hvorefter reparationen starter.
- Du får en sms, når vi afslutter din reparation og sender telefonen retur til dig.
OBS: Særligt vedrørende reparationer af Android-modeller
Efter Nordens største værksted, som Call me benyttede til Android reparationer, gik konkurs under coronakrisen, mangler der kapacitet til at lave autoriserede Android reparationer i Norden, og vores Android reparationer skal derfor til enten Polen eller Finland. Det forlænger desværre reparationstiderne, som p.t. er op til 3 uger. CallMe og producenterne arbejder på hurtigere løsninger, men indtil de er på plads vil en Android reparation desværre tage længere tid end normalt. Det er vi rigtigt kede af, for vi ved godt, at en reparation helst skal gå stærkt.