Menu

Mobilabonnement
Mobilabonnementer
Alle mobilabonnementer Børneabonnementer World mobilabonnement Abonnement med 5G-internet
Tips & inspiration
Kundefordele Call me's netværk er i top Udlandspriser Dækning Om Call me
Internet
Abonnementer
Alle mobilt internet abonnementer 5G internet til hjemmet 5G internet med mobilabonnement
Internet udstyr
Routere Mesh netværk
Tips & inspiration
Kundefordele Dækningskort 5G opsætningsguide
Mobiler og tilbehør
Mobiler
Alle mobiler Mobiltilbud % Galaxy S25-serien Ny! iPhone 16-serien Brugte mobiler % Pixel 9-serien
Mærker
Apple Samsung OnePlus Google Motorola Doro
Tilbehør
Alt tilbehør Tilbehør med abonnement % Covers Skærmbeskyttelse Høretelefoner Højtalere Oplader & kabler Gaming PlayStation Xbox
Smartwatches & tablets
Alle smartwatches Alle tablets Apple Watch Apple Watch Series 10 Ny Apple iPads Samsung Watch Galaxy Watch7 & Ultra Ny Samsung tablets Smartwatches til børn
Guides & info
Kundefordele Forsikring Reparation Gode råd til din nye mobil Bedste smartphones 2023
Streaming
Musik & podcasts
Podimo Podcast
Film og serier
Viaplay Film & Serier Max
Tips & inspiration
Kundefordele Guides & anbefalinger
Bryd tabuet Få hjælp

Log ind


  • Mit Call me oversigt

Har du ikke en konto? Opret dig nu
Kurv

Club Call me vilkår

Vi anbefaler, at du tager dig god tid til at læse vilkårene, inden du tilmelder dig, så du ved, hvad du siger JA til

1. Tilmelding til Club Call me
Du skal have et Call me-kundenummer, en e-mailadresse og være mindst 18 år for at kunne tilmelde dig Club Call me.

For at kunne levere Club Call me-services til dig, er det en forudsætning, at du har afgivet alle tre samtykker, da vi ellers ikke kan give dig den personlige service og oplevelse, som Club Call me indebærer.

Du kan når som helst afmelde dig ved at klikke Afmeld i bunden af de e-mails, du modtager fra Club Call me.

2. Vi kontakter dig med følgende:
a) Ved at give samtykke til direkte markedsføring siger du JA til, at vi må kontakte dig med følgende:

  • Tips til at vælge og bruge dine services
  • Råd og vejledning om dit abonnement og forbrug
  • Gode tilbud på smartphones, tablets, services og tilbehør
  • Særlige fordele og rabatter på oplevelser for hele familien som fx rejser, forlystelsesparker, madoplevelser, teater- og biografoplevelser samt wellness
  • Konkurrencer og lodtrækning om fede præmier som fx nye smartphones, tablets og oplevelser.

Vi kontakter dig primært på e-mail. Du kan også vælge, om vi må ringe og sende sms’er/mms’er til dig, om vi må vise notifikationer til dig på din skærm, og om vi må kontakte dig via sociale medier (fx Facebook).

b) Ved at give samtykke til at vi må analysere og bruge dine kundedata, kan vi målrette vores kommunikation og tilbud til dig, så de matcher dit behov og forbrug. På den måde kan vi gøre vores markedsføring mere relevant for dig.

c) Ved at give samtykke til at vi må analysere og benytte din brugeradfærd på vores websites, kan vi målrette vores kommunikation og tilbud til dig, så de matcher dine interesser og præferencer. Det vil sige ud fra, hvilken adfærd du har på vores websites, kan vi sammensætte relevant markedsføring til dig.

3. Sådan kontakter vi dig
Det er mest almindeligt, at vi sender dig e-mails, men sommetider bruger vi også andre kontaktformer.  

  • E-mail: Vi kontakter dig hovedsageligt via e-mail. Denne kontaktform kan derfor ikke fravælges.
  • Sms/mms: Indimellem sender vi dig en sms eller mms, hvis det bare lige er en hurtig besked.
  • Notifikationer: Disse fungerer lidt ligesom sms’er og popper op på din skærm, når du besøger Call mes website
  • Sociale medier: Sommetider lægger vi et opslag op på sociale medier som fx Facebook. Vi poster dog aldrig noget på din personlige væg. Du vil udelukkende se beskeden i dit nyhedsfeed sammen med de øvrige nyheder.
  • Telefon: En sjælden gang imellem kan vi have behov for at tale med dig personligt. Det er fx, hvis vi vil give dig et særligt godt tilbud, hvor det er nødvendigt, at vi taler med dig først.

Du kan altid tilpasse dine indstillinger og de kontaktformer, som vi må benytte, på din selvbetjening under Min konto.

4. Sådan behandler vi dine data i Club Call me
Det er Norlys CVR 26382645, der er dataansvarlig efter de gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Når du tilmelder dig Club Call me, giver du os tilladelse til at behandle dine oplysninger til gavn for dit medlemsskab. Dine oplysninger bliver kun brugt i et segmenteringsøjemed, så vi kan målrette vores service og markedsføring til dig baseret på dine data (som beskrevet i 2b og 2c). Vi deler dem ikke med andre virksomheder eller personer uden for Norlys.  

Vi behandler følgende oplysninger om dig:

a) Når du siger JA til, at vi må kontakte dig om dit abonnement og forbrug, gode tilbud samt særlige fordele, behandler vi følgende oplysninger:

  • Dine kontaktdata: Navn, e-mailadresse og mobilnummer.

b) Når du siger JA til, at vi må analysere og anvende dine kundedata til at give dig målrettet rådgivning og tilbud, som matcher dine behov, behandler vi følgende oplysninger om dig:

  • Generelle kundedata. Det vil sige alle de oplysninger, som vi har om dig som Call me-kunde. Fx dit abonnement, hvor længe du har været kunde hos os, regningsinfo, alder, hvilke services du har tilkøbt (fx WebHELP), varekøb hos os mv.
  • Forbrugsdata, dvs. hvor mange sms’er og mms’er du sender og modtager, hvor meget du taler i telefon, og hvor mange gigabyte data du bruger (fx for at kunne rådgive dig om andre abonnementer, som matcher bedre til dit forbrug), samt om du ofte har forbrug i udlandet (fx for at kunne rådgive dig om andre abonnementer, som giver dig billigere telefoni og data i udlandet).

c) Når du siger JA til, at vi må analysere og anvende din brugeradfærd på vores websites samt ved vores beskeder til dig for at få så personligt og relevant indhold og tilbud som muligt, anvender vi følgende oplysninger om dig:

  • Oplysninger om, hvilke sider du besøger på Call mes website, hvad du klikker på, samt hvilke produkter du evt. lægger i din kurv.
  • Hvilke beskeder (e-mails, sms/mms, notifikationer) du modtager, åbner og evt. klikker i. Det kan fx være, hvis du aldrig åbner e-mails, der handler om konkurrencer. I så fald stopper vi med at sende dig e-mails med konkurrencer, fordi du ikke virker interesseret i dette emne.

Når du færdes på Call mes websites gælder Call mes Privatlivsinformation i tillæg til disse betingelser.

Vi bruger dine oplysninger til at give dig personlig service og flere fordele baseret på dine individuelle behov og præferencer. Hvis vi har din tilladelse, kan vi sætte os ind i, hvad der kunne være interessant for dig og derved matche vores kommunikation og tilbud til dine interesser og behov.

Mobilabonnementer Børneabonnementer World abonnement Mobilt bredbånd 5G internet Kundefordele Vilkår for abonnementer
Alle mobiler Tilbud iPhone 16-serien Samsung Galaxy S24-serien Brugte mobiler Tablets Reparation
Udlandspriser Dækning og drift Opsigelse Guide til din nye mobil MMS-problemer Kontakt
Om os En del af Norlys Presse og nyheder Privatlivsinformation Whistleblower-ordning Cookieinformation Cookieindstillinger
Tilmeld nyhedsbrev

Call me, Norlys Mobil A/S
Head Office, Danmark
Ørestads Boulevard 45
2300 København S
CVR-nummer: 36 46 22 72
kundeservice@callme.dk

badge badge