Menu

Mobilabonnement
Mobilabonnementer
Alle mobilabonnementer Børneabonnementer World mobilabonnement
Tips & inspiration
Kundefordele Call me's netværk er i top Udlandspriser Dækning Om Call me
Internet
Abonnementer
Alle mobilt internet abonnementer 5G internet til hjemmet
Internet udstyr
Routere Mesh netværk
Tips & inspiration
Kundefordele Dækningskort 5G opsætningsguide
Mobiler og tilbehør
Mobiler
Alle mobiler Mobiltilbud % Galaxy S25-serien Ny! iPhone 16-serien Brugte mobiler % Pixel 9-serien
Mærker
Apple Samsung OnePlus Google Motorola Doro
Tilbehør
Alt tilbehør Tilbehør med abonnement % Covers Skærmbeskyttelse Høretelefoner Højtalere Oplader & kabler Gaming PlayStation Xbox
Smartwatches & tablets
Alle smartwatches Alle tablets Apple Watch Apple Watch Series 10 Ny Apple iPads Samsung Watch Galaxy Watch7 & Ultra Ny Samsung tablets Smartwatches til børn
Guides & info
Kundefordele Forsikring Reparation Gode råd til din nye mobil Bedste smartphones 2023
Streaming
Musik & podcasts
Podimo Podcast
Film og serier
Viaplay Film & Serier Max
Tips & inspiration
Kundefordele Guides & anbefalinger
Bryd tabuet Få hjælp

Log ind


  • Mit Call me oversigt

Har du ikke en konto? Opret dig nu
Kurv

Fortrydelsesret

I henhold til Forbrugeraftaleloven har du som privatkunde 14 dages fortrydelsesret, når du har købt en vare eller en tjenesteydelse uden at du har mødtes med sælgeren (Fjernsalg). En vare kan være en telefon, et modem eller et simkort, og en tjenesteydelse kan være et abonnement, en service eller lignende.

Hvordan bruger jeg min fortrydelsesret?

Du har 14 dages fortrydelsesret, såfremt du er forbruger i Forbrugeraftalelovens forstand. Din fortrydelsesret gælder fra den dag, hvor du modtager din vare.

Vi forventer, at du tager dit nye abonnement i brug inden udløb af fortrydelsesretten. Det betyder, at du kun betaler for abonnementet i den periode, som du har brugt det (altså maks. 14 dage), hvis du fortryder.

Hvis du fortryder, skal du blot give os besked ved at kontakte os. Du finder vores kontakt oplysninger HER.

Jeg mangler en pakkelabel?

Mangler du en pakkelabel, skal du returnere din telefon ved at sende pakken til:

Postnord TPL
Bergvägen 1 
341 32 Ljungby

Husk at gemme pakkenummeret.

Min telefon er i stykker - hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en defekt telefon, skal du ikke returnere den. Skynd dig i stedet at udfylde vores formular ved at klikke HER – så finder vi en hurtig løsning, og kontakter dig.

Skal jeg sende mit simkort retur?

Hvis du kun har oprettet et abonnement, og ikke har købt en telefon, behøver du ikke at returnere noget. Du kan blot bestille annullering under ”dine ordre” i Selvbetjeningen. Når det er gjort, kan du klippe dit simkort over og smide det ud.

Får jeg en bekræftelse på, at mit køb er annulleret?

Ja, selvfølgelig! Lige så snart annulleringen er sket, får du en e-mail.
Du vil som regel kunne forvente at få en bekræftelse indenfor 10 dage, men ofte sker det hurtigere.
Hvis det skulle ske, at dit køb ikke kan annulleres, kontakter vi dig selvfølgelig.

Kan jeg fortryde, hvis jeg har taget varen/ydelsen i brug?

Når du har købt en vare via fjernsalg, har du lov til at prøve den og fortryde.
Hvis du har brugt din abonnement, skal du betale for forbruget, men bliver ikke opkrævet for opsigelsesvarsel, når du fortryder indenfor fristen.
Hvis du f.eks. har købt en ekstra datapakke, men har fortrudt, skal du kun betale for den periode, du har brugt pakken.

Hvornår får jeg mine penge tilbage?

Fra du har sendt din telefon retur med en returlabel, går der 10-14 dage før du har pengene for oprettelse og fragt på din konto igen. Vi bestræber os på at det sker så hurtigt som overhovedet muligt.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål til min fortrydelsesret

Du kan altid sende os en e-mail på adressen kundeservice@callme.dk eller ringe på 4366 9090 hvis du har spørgsmål, som ikke er besvaret her på siden. Hvis det drejer sig om en pakke, du har sendt retur, er det altid en god idé at have skrevet pakkenummeret ned, og oplyse os det, når du henvender dig. På den måde kan vi hurtigt tjekke op på hvor din pakke er henne.

Mobilabonnementer Børneabonnementer World abonnement Mobilt bredbånd 5G internet Kundefordele Vilkår for abonnementer
Alle mobiler Tilbud iPhone 16-serien Samsung Galaxy S24-serien Brugte mobiler Tablets Reparation
Udlandspriser Dækning og drift Opsigelse Guide til din nye mobil MMS-problemer Kontakt
Om os En del af Norlys Presse og nyheder Privatlivsinformation Whistleblower-ordning Cookieinformation Cookieindstillinger
Tilmeld nyhedsbrev

Call me, Norlys Mobil A/S
Head Office, Danmark
Ørestads Boulevard 45
2300 København S
CVR-nummer: 36 46 22 72
kundeservice@callme.dk

badge badge