Call mes privatlivsinformation

Hvilke data indsamler vi, og hvordan behandler vi dem? Det kan du læse mere om her.

I Call me sætter vi din ret til privatliv og beskyttelse af persondata meget højt. Vi prioriterer området og bruger mange kræfter på det i vores forretning og den måde, vi arbejder på. Du skal føle dig tryg hos os, og vi skal leve op til den tillid, du viser os i forhold til behandlingen af dine persondata. Når vi håndterer og lagrer dine data, er det vigtigt for os, at du ved, hvordan det foregår, og at vi gør det på en lovlig og sikker måde. På denne side finder du vores persondatapolitik. Her beskriver vi, hvad vi bruger dine data til, hvordan vi beskytter dem, og hvilke rettigheder du har hos os. Du kan også læse om GDPR, EU's nye forordning om databeskyttelse, som træder i kraft den 25. maj 2018, og hvad den betyder for dig.

Samtykke

Du kan give din accept til, at vi kan bruge dine data på forskellig vis. Her kan du få et overblik over, hvad vi kan bruge din accept til.

Cookies

Vi bruger cookies på vores hjemmesider. Cookies er små tekstfiler, som bliver lagret på din computer, når du besøger en hjemmeside. Cookies har forskellige funktioner, som forbedrer din oplevelse på vores hjemmesider og giver os statistik om brugen af hjemmesiden. Når du besøger vores hjemmesider, bliver du informeret om, hvad vi bruger cookies til. Du får også mulighed for at give dit samtykke til, at vi bruger cookies til at lagre og hente data i fx din mobil eller computer. De fleste browsere giver dig mulighed for at blokere cookies. I vores cookiepolitik kan du finde mere information om, hvordan vi håndterer cookies.

Kontaktoplysninger

Ansvarlig for personoplysninger

Call me CVR 20367997
Holmbladsgade 139, 2300 København S

Databeskyttelsesofficer (DPO)

Hvis du har spørgsmål, forslag eller ønsker at diskutere, hvordan vi tager hånd om dit privatliv i Call me, skal du kontakte vores gruppedatabeskyttelsesofficer (DPO).

Mail: DPO-TC@teliacompany.com

Kontakt ved håndtering af dine rettigheder

Hvis du vil ændre dit samtykke for, hvordan vi behandler dine data

Du kan tilbagekalde dit samtykke ved at ringe eller maile til vores kundeservice.

Telefon: 43 66 90 90
Mail: klagenaevn@callme.dk

Hvis du ikke længere vil modtage markedsføring fra os

Har du givet samtykke til markedsføring, men ønsker du ikke længere, at vi kontakter dig med direkte markedsføring af vores produkter og tjenester via telefon, sms eller e-mail, kan du ændre dit samtykke ved at ringe eller maile til vores kundeservice.

Telefon: 43 66 90 90
Mail: klagenaevn@callme.dk

Du kan også kontakte os via brev. Registreringen skal være skriftlig og indeholde informationer om dit fulde navn, personnummer og eventuelt abonnementsnummer.

Adresse: Holmbladsgade 139, 2300 København S

Du kan også fravælge vores kommunikation ved at trykke på linket Afmeld i e-mails eller ringe til det nummer, der står i slutningen af vores sms'er.

Hvis du ønsker at få adgang til dine data

Du har ret til at vide, hvilke data vi behandler om dig. Ønsker du dette, skal du sende os en skriftlig ansøgning. Den skal være underskrevet af ansøgeren og indeholde informationer om dit navn og personnummer. Vi har valgt at gøre det på denne måde, for at være sikre på, at vi udleverer data til den rigtige person. Send anmodningen til:

Adresse: Holmbladsgade 139, 2300 København S
Mail: klagenaevn@callme.dk

Vi sender indsigtsrapporten til din folkeregisteradresse indenfor en måned efter, at vi har modtaget ansøgningen.

Hvis du ønsker at få rettet data

Kontakt vores kundeservice for at bede om, at vi retter dine data.

Telefon: 43 66 90 90
Mail: klagenaevn@callme.dk

Hvis du har indvendinger mod behandlingen af data

Kontakt vores kundeservice, hvis du har indvendinger mod vores behandling af dine data.

Telefon: 43 66 90 90
Mail: klagenaevn@callme.dk

Dine øvrige rettigheder

Din ret til at begrænse vores behandling af din data og til at få overdraget din data gælder fra den 25. maj 2018, hvor EU's nye databeskyttelsesforordning, kendt som GDPR, træder i kraft.

Hvis du vil søge erstatning

Hvis du vil søge erstatning for den måde, vi har behandlet din data på, skal du sende os et skriftligt krav, der indeholder informationer om dit navn, personnummer og eventuelt abonnementsnummer.

Adresse: Holmbladsgade 139, 2300 København
Mail: klagenaevn@callme.dk


Vores Privatlivsinformation gælder, når du bruger produkter og tjenester, som leveres af Call me i Danmark, eller når du besøger de af vores hjemmesider, der henvender sig til kunder i Danmark. Den gælder ikke for andre virksomheders hjemmesider eller tjenester, selvom de er tilgængelige via vores netværk eller tjenester.

Hvis vi opdaterer vores Privatlivsinformationen, meddeler vi det her. I så fald gemmer vi også tidligere versioner i et arkiv, som du også kan finde her.