Menu

Mobilabonnement
Mobilabonnementer
Alle mobilabonnementer Børneabonnementer World mobilabonnement
Tips & inspiration
Kundefordele Call me's netværk er i top Udlandspriser Dækning Om Call me
Internet
Abonnementer
Alle mobilt internet abonnementer 5G internet til hjemmet
Internet udstyr
Routere Mesh netværk
Tips & inspiration
Kundefordele Dækningskort 5G opsætningsguide
Mobiler og tilbehør
Mobiler
Alle mobiler Mobiltilbud % Galaxy S25-serien Ny! iPhone 16-serien Brugte mobiler % Pixel 9-serien
Mærker
Apple Samsung OnePlus Google Motorola Doro
Tilbehør
Alt tilbehør Tilbehør med abonnement % Covers Skærmbeskyttelse Høretelefoner Højtalere Oplader & kabler Gaming PlayStation Xbox
Smartwatches & tablets
Alle smartwatches Alle tablets Apple Watch Apple Watch Series 10 Ny Apple iPads Samsung Watch Galaxy Watch7 & Ultra Ny Samsung tablets Smartwatches til børn
Guides & info
Kundefordele Forsikring Reparation Gode råd til din nye mobil Bedste smartphones 2023
Streaming
Musik & podcasts
Podimo Podcast
Film og serier
Viaplay Film & Serier Max
Tips & inspiration
Kundefordele Guides & anbefalinger
Bryd tabuet Få hjælp

Log ind


  • Mit Call me oversigt

Har du ikke en konto? Opret dig nu
Kurv

Samtykke

Du bestemmer over dine data. Nogle former for databehandling er baseret på, at vi har din tilladelse. Du kan når som helst trække dine tilladelser tilbage inde på Selvbetjening under profilindstillinger eller ved at trykke på ”afmeld” i bunden af de emails, vi sender dig.

Personer over 15 år kan selv give tilladelse til Call me. For personer under 15 år er det personens værge, der skal give tilladelse.

Her kan du få et overblik over, hvad dine tilladelser bruges til.

Tilladelse til kontakt

Denne tilladelse betyder, at vi kan kontakte dig via e-mail. Vi kontakter dig med:

  • Tips til at vælge og bruge dine services
  • Vejledning vedr. dit abonnement og forbrug*
  • Gode tilbud på tv-, mobil- og bredbåndsprodukter, services og tilbehør
  • Særlige fordele og rabatter på oplevelser, fx invitationer til forpremierer i biografen og rabatter på bl.a. rejser, biograf-, koncert- og teaterbilletter
  • Konkurrencer og lodtrækning om fede præmier, fx nye smartphones, tablets og oplevelser
  • Hvilke tilladelser du har slået til og fra

*Forudsætter at du har slået “tilladelse til analyse af kundedata” til inde på din Selvbetjeningsprofil (se punkt 2)

Du kan altid tilpasse dine indstillinger og de kontaktformer, vi må benytte overfor dig på Mit Call me under profilindstillinger.

De data, som vi her behandler om dig, er dine generelle kundedata, dvs. de oplysninger vi har om dig som Call me kunde. Det kan fx være navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, abonnement, hvor længe du har været kunde hos os, alder, varekøb hos os mv.

Tilladelse til analyse af kundedata

Denne tilladelse betyder, at vi kan målrette vores rådgivning, kommunikation og tilbud til dig, så de matcher dit behov og forbrug.

De data, som vi her behandler om dig, er:

  • Generelle kundedata. Det vil sige alle de oplysninger, vi har om dig som Call me kunde. Det kan fx være navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, abonnement, hvor længe du har været kunde hos os, alder, varekøb hos os mv.
  • Forbrugsdata, dvs. hvor mange sms'er og mms'er du sender og modtager, hvor meget du taler i telefon, hvor mange gigabyte data du bruger samt om du ofte har forbrug i udlandet for at kunne rådgive dig om services og abonnementer, som passer bedre til dit behov og forbrug.

Tilladelse til analyse af brugeradfærd

Dette samtykke betyder, at vi kan give dig relevant markedsføring, da vi kan tilpasse vores kommunikation og indhold til dig, så det matcher det, du viser interesse og præference for, når du besøger vores websites eller modtager vores beskeder.

De data, som vi her behandler om dig, er:

  • Oplysninger om, hvilke sider du besøger på Call mes websites, hvad du klikker på samt hvilke produkter, du evt. lægger i kurven.
  • Hvilke beskeder (e-mails, sms'er, notifikationer) du modtager, åbner og evt. klikker i.

Sådan kontakter vi dig

  • E-mail: Vi kontakter dig hovedsageligt via e-mail. Denne kontaktform kan derfor ikke fravælges.
  • Sms/mms: Indimellem sender vi dig en sms/mms, hvis det bare lige er en hurtig besked.
  • Notifikationer: Disse fungerer lidt ligesom sms'er og popper op på din skærm, når du besøger Call mes websites og apps.
  • Sociale medier: Somme tider lægger vi et opslag op på sociale medier, som fx Facebook, Instagram, Snapchat, Youtube og LinkedIn. Vi poster dog aldrig noget på din personlige væg. Du vil udelukkende se beskeden i dit nyheds-feed sammen med de øvrige nyheder.
  • Telefon: En sjælden gang imellem kan vi have behov for at tale med dig personligt, fx hvis vi vil give dig et særligt godt tilbud, hvor det er nødvendigt, at vi taler med dig først.
Gå til privatlivsinformation
  1. Call me
  2. Privatlivsinformation
  3. Call mes Samtykke
Mobilabonnementer Børneabonnementer World abonnement Mobilt bredbånd 5G internet Kundefordele Vilkår for abonnementer
Alle mobiler Tilbud iPhone 16-serien Samsung Galaxy S24-serien Brugte mobiler Tablets Reparation
Udlandspriser Dækning og drift Opsigelse Guide til din nye mobil MMS-problemer Kontakt
Om os En del af Norlys Presse og nyheder Privatlivsinformation Whistleblower-ordning Cookieinformation Cookieindstillinger
Tilmeld nyhedsbrev

Call me, Norlys Mobil A/S
Head Office, Danmark
Ørestads Boulevard 45
2300 København S
CVR-nummer: 36 46 22 72
kundeservice@callme.dk

badge badge