Ny Betalingsserviceaftale

Betaler du via Betalingsservice?

Betaler du dine regninger fra Call me via Betalingsservice, modtager du i perioden 7. - 22. maj et brev fra os i din e-Boks. Det gør du, da vi har brug for dit samtykke til, at vi må oprette en ny Betalingsserviceaftale til dig, så dine regninger fortsat betales automatisk – fra samme kontonummer og med de samme vilkår, som du har i dag.

Du kan oprette ny Betalingsserviceaftale på 2 nemme måder

Når du har godkendt, klarer vi resten for dig og sikrer, at dine regninger fremover betales automatisk – fra samme kontonummer og med de samme vilkår, som du har i dag.

Åbn brevet, vi har sendt til dig i e-Boks og tryk på knappen ”Godkend ny Betalingsserviceaftale”

Log på Callme.dk/mitcallme (selvbetjening) og godkend med et par enkelte klik

Hvorfor skal jeg have en ny Betalingsserviceaftale?

Call me, som ejes af Telia Mobil Danmark, er blevet en del af Norlys og i den forbindelse har vi fået nyt CVR-nummer. Som følge heraf skal alle Betalingsserviceaftaler oprettes på ny. Vi ændrer ikke andet i dit kundeforhold hos os – det fortsætter som det plejer.

Hvor skal jeg godkende den nye Betalingsserviceaftale?

Af sikkerhedsmæssige årsager kan du kun godkende oprettelse af ny Betalingsserviceaftale via e-Boks eller Mit Call me. Begge steder er sikret med MitID, og dermed er det sikkert og trygt for dig at godkende. Du modtager derfor heller ikke mails fra os med links i, hvorfra du kan godkende den ny betalingsaftale.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad sker der, når jeg har godkendt?

Når du har godkendt, er du sikret, at dine regninger fremover betales automatisk via Betalingsservice fra samme kontonummer, som du bruger i dag. Opretter du ikke en ny aftale, vil din betalingsmetode fremover være girokort, hvilket koster dig et gebyr på 59 kr. pr. regning.

Hvad sker der, hvis jeg ikke giver samtykke til at oprette en ny Betalingsserviceaftale?

Hvis du ikke giver dit samtykke inden d. 16. juni 2023, vil din betalingsmetode overgå til manuel betaling med girokort. Det koster 59 kr. pr. regning. Du kan selvfølgelig altid tilmelde dig Betalingsservice igen på ny. Betalingsservice koster 15 kr. pr. regning.

Jeg har ikke modtaget noget i e-Boks?

Vi sender breve ud i hele maj måned – så har du ikke modtaget et brev endnu, er det på vej. Men du behøver ikke vente på brevet, du kan allerede nu logge ind på Selvbetjening og godkende oprettelsen der. Gør du det, modtager du ikke brev i e-Boks – medmindre vi allerede har sendt det til dig.