Call me

Tal Ordentligt

Call me blev etableret som mobilselskab på det danske marked i 2009, og de første år skilte vi os ikke synderligt ud fra vores konkurrenter. Men i 2012 traf vi en beslutning.

Vi ville ikke længere bare sælge mobiler og abonnementer. Vi ville tage ansvar for anvendelsen af vores produkter og bruge vores kommercielle taletid på denne fortælling. Tal ordentligt – det koster ikke noget blev både en payoff, der skilte sig markant ud i reklameblokken – og et mantra vi stadig er kendt for.

Det var også med Tal ordentligt, vi for alvor skød gang i samarbejder med bl.a. Red Barnet og NOPA – Nordic Parenting, og vi deltog ofte i samfundsdebatter og talks, hvor den gode tone (eller mangel på samme) var temaet.

Med Tal ordentligt blev Call me for alvor synlige. Kunderne vidste, hvad vi stod for, og selv syntes vi, det var blevet meget mere interessant og vigtigt at være mobilselskab.

Se vores Tal Ordentligt film

Da vores første film ’Tal ordentligt – det koster ikke noget’ tonede frem på skærmene tilbage i 2012, fik den og vi masser af positiv opmærksom. Siden fulgte vi op med flere film i rækken, der bl.a. handlede om, hvilken stemme vi giver videre til vores børn, og om at hårde ord kan føles som mobning. Se et par af filmene her.